FORENINGSPORTAL Foreninger i Forsand

Adhd Norge Ryfylke Lokallag

Med Ryfylke lokallag ønsker vi å øke kunnskap og forståelse for ADHD i Ryfylke og at vi kan øke initiativ til tiltak for trivsel til mennesker og familier som har ADHD i dette området. Dette arbeidet er helt nytt for oss alle, men noe vi brenner for og at vi lærer på veien vi går sammen for å få til et lokallag i Ryfylke! Vi hører også til fylkeslaget Rogaland.

Einherjar Ytre Ryfylke

Barne- og ungdomsorganisasjoner

Du finner oss på både Tau og Jørpeland. Målgruppen er ungdom som har interesse for gaming. Vi har to flotte lokaler, ett i flerbrukshallen på Jørpeland og ett på Strand vgs. Treningene ledes av voksne, og fokuset er godt samspill og inkluderende felleskap.

Forsand Bedehus

Lokaler

Føremålet med verksemda i huset er at det skal verke til utbreiing av Guds rike på Bibelen sin grunn. Huset ligg sentralt på Forsand. Det er fleire foreningar/lag som har mykje av arbeidet sitt her. Det er tilrettelagt både for store og små grupper.

Forsand Bygdalista

Politiske parti

Forsand Bygdalista er ei tverrpolitisk liste som blei starta i januar 2015. Me er eit forutsigbart alternativ til dei etablerte partia i Forsand kommune.

Forsand Teaterlag

Kultur

Forsand teaterlag ble stiftet i 2019. De holder på med revy, men har også nylig etablert et spel om livet til skikkelsen Pilt Ola.

Nyttige lenker

Sosiale media